mandag den 6. februar 2012

Tømmermændsmad med Stil

Jeg var til en fødselsdagsfest hos en veninde for et par weekender siden. Hun er glad for sjove gaver, og min anden veninde havde fundet den perfekte gave! I Føtex havde hun fundet intet mindre end en pommes fites-holder! Komplet i porcelæn med ketchup og mayo-bøtter.

Jeg ELSKER pommes frites når jeg har tømmermænd. Der er intet bedre end fedtede kartoffelstykker dyppet i remoulade, salatmayo og ketchup... Men vi kan hurtigt blive enige om, at det ikke er den mest anerkendte spise i Danmark (når vi altså snakker sund og varieret kost). Derfor er det altid med lidt skyldfølelse og skamfulde øjne at jeg sætter papirsposen ind på bordet.
Men nu er der råd! Med en pommes frites-holder kan du præsentere din tømmermændsmad med stil.

Her er gaven pakket ud og bliver afprøvet
Jeg kom efterfølgende til at tænke på om der mon var andre former for pommes frites-holdere derude i verden - og en hurtig søgning på Google viser at amerikanerne har et væld af forskellige designs... Selvfølgelig.



Her kommer et lille udvalg til de nysgerrige:

Trådholder til at sætte posen med pommes frites ned i

Sofistikeret design i porcelæn





Her en fin holder i porcelæn der ligner en pose

Design i rustik jern med glasskåle til dyppelse

Og tilsidst elegant design til den fine middag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar