onsdag den 18. januar 2012

Min fødselsdag!

Jeg har fødselsdag dagen før jul, så der er gang i den de to dage!

Jeg inviterede på kagebord om eftermiddagen d. 23. så jeg var i køkkenet hele d. 22.

Herunder kan du se en samling billeder af hvad der blev serveret. Der var ingen kæmpe fondantkage, kun mindre bidder. Jeg kalder det kage-tapas. :)

Tapasmenuen bestod af:
Mini-muffins (opskrift)
Brownie (i små stykker)
Kokostoppe
Chokoladekage (i små stykker)
Hjemmelavede flødeboller
Marcipanroulade


Marcianroulade, chokoladekage, kokostoppe og selvfølgelig Galliano :)


Orangeknas, hjemmelavede flødeboller og lige en omgang pebernødder


Flormelispyntet brownie i små firkanter


Mini vaniljemuffins mmmm :)
Det her er hvad der sker, når ens far skal købe fødselsdagslys til lagkagen. Min far er tekniknørd og fandt dette lys der ved antænding spiller musik mens blomsten springer ud! Mit hidtil mest avancerede fødselsdagslys! ;)
Her testes lyset i browniestykkerne. Såå fint :)
Og lige et billede af julebordet også. Smukt dækket op til fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar