torsdag den 13. oktober 2011

Christianshavnertærte!

Hvis jeg skulle vælge en yndlingskage, er jeg næsten sikker på det må blive Christianshavnertærten! Vi fik den på kontoret til en fødselsdag, og med sin seje hasselnøddebund og lækre, friske fløde/jordbærcreme er der vel ikke noget at sige til det.

Det har nu fået mig til at tænke om man kan replicere kagen derhjemme. Derfor er der nu indkøbt ingredienser til mit første Christianshavnertærte-forsøg... Fortsættelse følger!


Imens kan I jo nyde Lagkagehusets version:


2 kommentarer:

  1. Hvor bliver det af..??

    SvarSlet
  2. Du kan se mit første forsøg her: http://kagemilla.blogspot.com/2011/11/christianshavnertrte-take-1.html

    Jeg forsøger igen på et tidspunkt - held og lykke! Og hvis du kommer frem til den gyldne opskrift derhjemme, må du endelig dele :)

    SvarSlet